FANDOM

Langbein

Langbeinius ponghårius, med den Langbeinske Bibel

Langbeinius Ponghårius er selve skaperen av ord. blant annet wahahahoy og Flarh. Langbeinius (egennavnet) er et islamsk skjellsord som kan oversettes til svett bøffelpung på Norsk. Han er den eneste i verden med det navnet, og han ble ofte kalt frutsjill som er latin og betyr flambert horesteik på en seng av sjøgress.Han hatet det navnet, og ville heller bli kalt hrretsin som betyr ost som er mixet med bæsj og hjerneceller fra tulipaner. Ingen kallte ham det, og han sprang til skogs og hang seg. Idet han hoppet av krakken fikk han et syn fra Stankelbein. Han var utvalgt til å spre det skitne budskapet .

I tiden som fulgte lagde han Den Langbeinske Bibel , og han ble straks satt inn på galehus, hvor en av legene, som het Greg rapet ham i øret. Han fikk en venn, Donaldius Kvakksugpikkus , som hjalp man å spre det skitne budskap.

Kronen hans ble laget av pongene til 68 dverger. gullet ble smidd av petter smart som steket det i olje i tryne på skrue. dette mislikte skrue, og han raget.

Biblen som er i den høyrevenstre høyrehånda som det er pulver på, er boken om homsoseksuellsatanistlære.

Det sies at Langbeinius Ponghårius en gang møtte en liten kjekk gutt ved navn Tobias. Dette barnet var spesielt for Langbeinius Ponghårius, fordi han hadde en spesiell drøm; å danse. Etter noen år med stalking, fant Langbeinius Ponghårius ut at det beste å gjøre, var å sette en stopper for denne ekstreme dansemakten. Langbeinius Ponghårius tok fram en brun kniv, og skjerte istykker buksene til Tobias. Stakkars Tobias kunne jo ikke danse uten sine favorittdansebukser! Langbeinius Ponghårius tok så ungen til hans skog, hvor han viste ham alle de vidunderlige tingene, som Pungsvetteroser, Penismarkene, Justin Bieber trærne, osv. Til slutt ble Langbeinius Ponghårius glad i Tobias, og tok han med til hans lille hytte, hvor han da  skrev under på adopsjonspapirer og gjorde Tobias til Tobiaslus Pungmus.

det sies også at Langbeinius Ponghårius en gang langt tilbake i tid da han var en liten hore på 5 år, at det kom en gris på en enhjørning som galopperte på en regnbue og grisen så ut som en sparegris med en brun hatt. da han så dette merket han at snurrebassen fløy opp som en rakett mot himmelen, og traff den søte,feite grisefaenen da ble han så lei seg at han voldtokden mod nesa si og sluttet livet som hore og startet livet som satanistisk prest.